Tre ting du skal overveje, når du indretter mødelokaler

Formål

Hvad skal mødelokalet bruges til? Er det til rene videomøder, samarbejdsmøder eller en kombination af fysiske og virtuelle møder? Hvor mange skal
der være plads til, og hvad skal forholdet være mellem små og store lokaler? Tommelfingerreglen er, at der skal være tre til fire gange så mange små mødelokaler som store.

Løsninger

Hvilket videoudstyr og hvilke mødeplatforme opfylder bedst virksomhedens og medarbejdernes behov? Undersøg forskellige muligheder som f.eks. Microsoft Teams, Cisco Webex, Pexip og Poly. Skal videoudstyret kunne tilgå flere platforme eller være optimeret til den foretrukne? Er platformene intuitive og brugervenlige? Og opfylder udstyret gældende krav til sikkerhed og GDPR?

Integration

Kan de forskellige løsninger, som er installeret i mødelokalerne, tale sammen med de løsninger, som medarbejderne benytter, når de logger på fra hjemmearbejdspladsen eller andre lokationer via laptops og mobile enheder? Undersøg hvilke integrationsløsninger, der egner sig bedst til jeres foretrukne platforme, og gør det muligt at koble på de forskellige platforme fra alle enheder og mødelokaler.

Find mere information på her.

Del dette indlæg
Del på facebook
Facebook
Del på twitter
Twitter
Del på linkedin
LinkedIn
Scroll til toppen

Tilmeld Branche Indsigts nyhedsbrev